FAQ
Sprawdź najczęściej zadawane pytania. Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi – skontaktuj się!
TUTAJ ZNAJDZIESZ ODPOWIEDŹ NA PYTANIE
NAJCZĘSTSZE PYTANIA
Z nami to proste. Niezbędną czynnością jest podpisanie umowy sprzedaży. Nasi doradcy bezpłatnie zajmą się formalnościami na podstawie udzielonego nam pełnomocnictwa.
Zmiana sprzedawcy odbywa się zgodnie z okresem wypowiedzenia Twojej obecnej umowy. Jeżeli posiadasz obecnie umowę na czas nieokreślony, zmianę sprzedawcy możemy przeprowadzić w 30 dni.
Spółki dystrybucyjne są naturalnym monopolistą na danym terenie, dlatego po zmianie sprzedawcy pozostaniesz u tego samego dystrybutora. Zmienia się jedynie sprzedawca.
Nie musisz obawiać się zmian warunków umowy ze strony dystrybutora. Podpisanie umowy dystrybucyjnej zobowiązuje go do usuwania usterek i świadczenia innych usług w określonym terminie.
Umowa jest zawierana bezpośrednio pomiędzy Twoją firmą a sprzedawcą.
Doradca DGE jest Twoim dedykowanym opiekunem we wszystkich sprawach związanych z umową i sektorem energetycznym.
Wszystkie czynności są po naszej stronie. Działamy na podstawie udzielonego nam pełnomocnictwa.
Bez obaw. Zmiana sprzedawcy jest płynna. Dzięki czemu masz zapewnioną ciągłość dostaw. Gwarantuje to zapis, zgodnie z którym nowa umowa wejdzie w życie w momencie zakończenia obecnego kontraktu.
Rozliczenie jest rzeczywiste, następuje po zakończeniu miesiąca rozliczeniowego na podstawie odczytów od dystrybutora.
Jest to opłata, która pokrywa koszty związane z obsługą Klienta. Jest to miesięczna opłata doliczana do faktury.
Lokalny dystrybutor, tak jak dotychczas. W związku z tym wszelkie zgłoszenia związane z awariami lub problemami z dostawą energii i gazu kierujesz do dystrybutora.
Na fakturze za dystrybucję energii elektrycznej coraz więcej odbiorców zauważa pozycję związaną z rozliczeniem energii biernej oraz związane z nią opłaty, których wcześniej mogli nie zauważać lub nie były uwzględniane. Opłaty te nie dotyczą wyłącznie biurowców, sklepów czy firm produkcyjnych. Nowa pozycja na rachunku może pojawić się również u tych odbiorców, którzy wymienili licznik na nowszy (monitorujący pobór mocy biernej) czy zamontowali instalację PV lub klimatyzatory. W 2024 koszt mocy biernej wzrośnie niemal dwukrotnie. Korzystając z naszych usług możesz skutecznie zredukować opłaty z tego tytułu.